Neix Ducky, una empresa social compromesa amb la investigació biomèdica

20170725_Ducky_0

Durant aquest mes de juliol s’ha presentat al mercat Ducky, la primera empresa del nostre territori que té com a objectiu donar el 50% dels seus beneficis anuals a la investigació biomèdica. Des del moment de gestació de la idea per part dels seus impulsors, l’IDIBELL ha donat suport al desenvolupament d’aquest projecte, inèdit, fins a dia d’avui, al nostre país. La marca Ducky es dedica al disseny i venda de samarretes de cotó de primera qualitat, i vol esdevenir un referent en donacions a la investigació aplicada als problemes mèdics reals.

El valor afegit de Ducky es farà efectiu gràcies a la creació d’una xarxa de col·laboracions entre la nova marca i diversos centres d’investigació de tot l’estat. A dia d’avui, els centres beneficiaris de les seves donacions són l’Institut d’Investigació Biomèdica de Bellvitge, l’Hospital Sant Joan de Déu, el Centro de Investigación Médica Aplicada de la Universidad de Navarra i la Fundación CRIS contra el cáncer. El destí final dels beneficis de cada venda és a les mans de cada un dels compradors, que a través d’una botiga online (www.ducky.life) tant poden escollir el producte com decidir a quin centre de recerca destinar la donació.

Tots els fons que L’IDIBELL aconsegueixi a rebre mitjançant aquest projecte d’emprenedoria solidària se sumaran als que vagi recaptant una campanya institucional de mecenatge que s’estrenarà durant els darrers mesos de 2017, i que tindrà per objectiu reunir recursos econòmics per poder recuperar progressivament la convocatòria de beques predoctorals pròpies.

Scroll to Top